Slovenski komorni zbor | Vladimir Kranjćević, dirigent
Zborska je glazba kao vrsta snažno obilježila hrvatsko glazbeno stvaralaštvo 20. stoljeća, osobito njegovu prvu polovinu, s posebnim naglaskom na razdoblje između dva svjetska rata. Nije nezanimljivo napomenuti da su sva djela - osim Baščanske ploče (1980.) Stjepana Šuleka - nastala u razdoblju između godina 1926. i 1933., a to upravo i jest vrijeme u kojemu hrvatska skladateljska produkcija, temeljena ili izvedena iz folklornog idioma, bila najbrojnija i na stanovit način pretežna. Tri autora - Krsto Odak, Božidar Širola i Boris Papandopulo svaki su na sebi svojstven način i na različitim razinama preuzimali iz fundusa tradicijske glazbe ono što je u određenom trenutku koresponiralo s njihovim umjetničkim potrebama; u ovdje predloženom izboru našla su se djela koja svjedoče ne samo o širini teme i oblika kojima su se skladatelji u okviru zborske glazbe kao vrste bavili, nego i o umijeću kojim su vladali skladateljskim tehnikama te sugestivnoj izražajnosti, što je sve zajedno kao umjetnički izraz daleko nadmašivalo folklorna polazišta i njihove tragove u konačnom vokalnom slogu dovršenog djela. Četvrti autor - Stjepan Šulek, punih pola stojeća kasnije piše svoje jedino vokalno djelo za zbor a cappella. Inspiriran najstarijim hrvatskim pisanim spomenikom (Bašćanska ploča) kao tekstom izrazite kulturološke vrijednosti, Šulek stvara majstorski zborski stavak sublimirajući bogata znanja glazbenog nasljeđa i vlastiti glazbeni svjetonazor temeljen na klasičnim uzorima, unutar čvrsto i jasno proporcionalne cjeline. (Erika Krpan) Cantus, MIC KDZ, HRT, HDS, 2000. CD 1, CD 2 988 984 972