Pretraživanje odaberi kategoriju

Dedić, Matija: Kontesa, glazba Dore Pejačević

Matija Dedić trio i gošće
Kontesa, glazba Dore Pejačević
Cijena: 75,00 kn sa PDV-om
Ubaci u košaricu Dodaj u favorite »
Matija Dedić, klavir i instrumenti s tipkama
Borna Šercar, bubnjevi
Mladen Baraković, kontrabas
 
Gošće: Vlatka Burić, glas 
Laura Vadjon, violina 
 

Album Kontesa, u znaku glazbe Dore Pejačević (1885.-1923.), koja je tako snažno privukla pijanista Matiju Dedića, glazbenika jazz provenijencije, donosi devet skladateljičinih rano i kasnoromantičnih opusa. Nastajali su između 1897. i 1920. godine. Mahom se radi o solo pjesmama, odnosno o minijaturama za glasovir koje je Matija Dedić i ranije na svoj način interpretirao, najavljujući pojedinačnim izvedbama vrlo osebujan odnos prema njihovoj autorici. Umjetnička veza između izvornih djela i njihova tumačenja na način Dedićeva Trija i umjetnica koje su gošće na albumu, „… u cjelini se isprepliću tako da u pozadini stalno prisjećaju, a istodobno ispunjavaju posve novo glazbeno područje, očito kao dokaz “višeglazbenosti” predloška“.

... No, neosporna je činjenica da glazba na ovome albumu nikada ne bi postojala da ne postoji opus Dore Pejačević! Dopustite mi “parafrazu” na naslov simpozija posvećena Lisztu: Improvizacija jest svaki put iznova i neponovljivo kreacija

(Nikša Gligo, iz teksta dvojezičnog izdanja popratne knjižice; hrvatski / engleski) 


Cantus d.o.o., 2010. 
98898490432

  Ave Maria, op. 16, izvorno za glas, orgulje i violinu   
  Bora (An eine Falte), op. 46, izvorno za glas i klavir   
  Majčica, moj anđeo, op. 56, izvorno za glas i klavir   
  Ljubavni zanos (Wie ein Rausch), op. 30, br. 2, izvorno za glas i klavir   
  Ljubice (Veilchen), op. 19, br. 2, izvorno za klavir   
  Uspavanka (Berceuse), op. 2, izvorno za klavir   
  Krizanteme (Chrysanthemen), op. 19, br. 8, izvorno za klavir    
  Pjesma bez riječi (Chanson sans paroles), op. 5, izvorno za klavir   
  Vjerujem, dragi (Ich glaub’, lieber Schatz), op. 30, br. 3, izvorno za glas i klavir